ISO 9001 -laatustandardi kaikissa palveluissamme – nyt myös kotihoidossa ja henkilökohtaisessa avussa
Olemme erittäin iloisia ja ylpeitä saavutettuamme ISO 9001-laatusertifikaatin kaikissa liiketoiminnoissamme. Tavoitteenamme on olla laadukkain liikkuvien sote-palveluiden tuottaja – jatkamme liiketoiminnan kehitystä entistä vahvempana.
9Livesin kotihoidolle ja henkilökohtaiselle avulle on myönnetty ISO 9001-laatustandardi elokuussa. Aiemmin keväällä uusimme standardin ensihoidon ja hengityshalvaushoidon liiketoimintoihin. Kansainvälisesti tunnetuin ja käytetyin laadunhallintastandardi ISO 9001 osoittaa, että toimimme järjestelmällisesti ja asiakaslähtöisesti laadun kehittämisessä kaikissa liiketoiminnoissamme.
Laadun varmistus kotihoidossa ja henkilökohtaisessa avussa
ISO 9001-standardin saamiseksi tehtiin hartiavoimin töitä keväästä lähtien, ja työhön osallistuivat laatujohtaja Jukka Rantalan johdolla kaikki kotihoidon ja henkilökohtaisen avun esihenkilöt. ISO 9001-laatustandardin hakuprosessiin kuului lukuisia sisäisiä ja ulkoisia auditointeja. Jukka korostaa laatustandardin vahvaa kytköstä tiimien arkeen: laatuprosessin tavoitteena on helpottaa jokaisen työntekijän päivittäistä työtä ja tehostaa toimintaa asiakkaiden palvelun parantamiseksi.
Auditoinnit olivat positiivinen kokemus
Jukka kertoo keväällä käynnistetyn standardin saamiseen tähtäävän prosessin olleen erittäin positiivinen kokemus. Hän on erityisen tyytyväinen kaikkien osallistujien vahvaan motivaatioon ja tavoitteeseen sitoutumiseen.
Liiketoimintaperiaatteidemme kulmakivenä ovat vaatimustenmukaisuus, luotettavuus, vastuullisuus sekä hyvät liiketoimintakäytännöt. 9Livesin liiketoimintaidean mukaisesti tuotamme entistä vahvempina korkealaatuisia liikkuvia hoitajakeskeisiä sote-palveluita kaikkialla Suomessa.